loading...
نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاستینگ و سرور
نوین هاست بازدید : 144 دوشنبه 27 مرداد 1399 نظرات (0)

دانستن اینکه در پلن های هاست وردپرس باید به دنبال چه چیزی باشید می تواند به صاحبان سایت کمک کند تا در مورد انتخاب ارائه دهنده تصمیم گیری آگاهانه بگیرند ، انتخابی که می تواند تاثیر طولانی مدت در موفقیت وب سایت داشته باشد. در این پست ، ما در مورد ویژگی های اساسی مورد نیاز برای جستجوی هاست وردپرس بحث می کنیم. با ما همراه باشید!

 

در پلن های هاست وردپرس به دنبال چه مواردی باشیم

 

هاست ایران , هاست خارج , هاست
نوین هاست بازدید : 81 یکشنبه 26 مرداد 1399 نظرات (0)

انتقال سایت به سرور مجازی پیشرفتی الزامی برای شرکت هایی است که از هاست اشتراکی استفاده می کنند و اکنون بازدید بیشتری دارند. سرور مجازی گزینه ای مقرون به صرفه ، با کارایی بالا و ایمن تر است، فقط با افزایش جزئی در قیمت ، منابع فوق العاده بیشتری را نسبت به هاست فراهم می کند. اگرچه سرور مجازی ممکن است تصمیم درستی باشد ، اما یافتن بهترین ارائه دهنده و پلن میزبانی نیاز به بررسی دارد. در این مقاله چند نکته مهم برای کمک به شما در انتخاب پلن سرور مجازی آورده شده است. با ما همراه باشید!

 

نکات کلیدی انتخاب پلن مناسب سرور مجازی

 

سرور ایران , خرید سرور ایران , سرور مجازی ایران
نوین هاست بازدید : 82 یکشنبه 19 مرداد 1399 نظرات (0)

هر وب سایتی در سرورهای یک دیتاسنتر در هر جای دنیا میزبانی می شود. هنگام انتخاب هاست ، ممکن است اهمیتی به این قضیه ندهید. با این حال ، هاست نامناسب می تواند تأثیر جدی بر تجارت شما بگذارد. عملکرد ضعیف و طولانی شدن زمان بارگذاری صفحه می تواند منجر به افزایش نرخ Bounce Rate و از دست دادن مشتریان شود.

 

در این مقاله ، انواع مختلف هاست و پلن های خرید هاست موجود را به طور خلاصه شرح خواهیم داد. سپس در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد که چرا انتخاب میزبانی مناسب برای تجارت شما بسیار مهم است و چه معیارهای اساسی را باید در نظر گرفت. با ما همراه باشید!

 

اهمیت هاست در کسب و کار آنلاین

هاست ایران , خرید هاست , هاست وردپرس

نوین هاست بازدید : 129 یکشنبه 12 مرداد 1399 نظرات (0)

هارد دیسک درایو (HDD) به عنوان گزینه ی پیش فرض ذخیره سازی اطلاعات در رایانه برای ده ها سال عمل می کرد ، اما در حدود سال 2009 یک سوال جدید در ذهن همه قرار گرفت: حافظه SSD چیست؟ با توسعه درایو حالت جامد (SSD) باعث به وجود آمدن بحث در مورد شایستگی و عملکرد هاردهای SSD و HDD در دنیای میزبانی وب در سال های اخیر شد، در این مقاله سعی داریم در مورد ذخیره سازی اطلاعات در حافظه SSD و مزایای استفاده از در دنیای هاستینگ توضیحاتی دهیم. با ما همراه باشید!

 

مزایای حافظه SSD در میزبانی وب چیست؟

 

سرور مجازی ایران , سرور مجازی , خرید سرور
نوین هاست بازدید : 70 دوشنبه 06 مرداد 1399 نظرات (0)

در طول آخرین به روز رسانی الگوریتم گوگل در ماه می 2020 ، تعدادی از معیارهای رتبه بندی را که مستقیم با کیفیت میزبانی وب شما در ارتباط هستند ، بهم رسانده است. در این مقاله ، ما بررسی خواهیم کرد که چه جنبه های هاستینگ می تواند بر توانایی وب سایت شما در رتبه بندی و نحوه اهمیت آنها تاثیر دارد.

 

4 راه انتخاب هاست و تاثیر آن بر رتبه بندی گوگل

 

نوین هاست بازدید : 62 دوشنبه 30 تیر 1399 نظرات (0)

اگر در حال حاضر یک سرور اختصاصی دارید که از آن به درستی استفاده نمی کنید، ممکن است از شنیدن کارهایی که می‌توان با این سرور انجام داد، شگفت‌زده شوید. نوین هاست قصد دارد تا در این مطلب شما را با برخی از این کار ها آشنا کند. با ما همراه باشید!

 

کارهای مفیدی که میتوان با سرور اختصاصی انجام داد

 سرور مجازی , خرید سرور , سرور اختصاصی

نوین هاست بازدید : 98 چهارشنبه 25 تیر 1399 نظرات (0)

برای ارتباطات تجاری ، اولین انتخاب شما برای برقراری ارتباط ، ایمیل است. سریع ، آسان و برخلاف برنامه های پیام رسانی ، همه افراد قطعا آن را دارند. با هاستینگ ایمیل می توانید ایمیل ها را به صورت داخلی و خارجی ارسال کنید ، اسناد را پیوست کرده یا پیوندهای مورد نیاز را ارسال کنید و از آن برای هر نوع اهدافی استفاده کنید. برای یک تجارت ، آدرس ایمیل از دامنه خود ضروری است. با این حال ، خدمات ایمیل زیادی وجود دارد که می توانید استفاده کنید اما همه آن ها یکسان نیستند. در این مقاله ، توضیح مختصری درباره یافتن ارائه دهنده مناسب هاستینگ ایمیل برای تجارت شخصیتون و مواردی را که باید به دنبال آنها باشید خواهیم داد. با ما همراه باشید!

 

8 موردی که باید در پلن های هاستینگ ایمیل بگردید


سرور مجازی ایران , سرور اختصاصی , سرور مجازی 

نوین هاست بازدید : 68 یکشنبه 22 تیر 1399 نظرات (0)

مهاجرت وب سایت از میزبانی به میزبان دیگر می تواند یک کار دلهره آور باشد و هنگامی که وب سایت شما بزرگ تر می شود و ترافیک آن افزایش می یابد ، مهاجرت به یک کار پیچیده تر تبدیل می شود. اگر وب سایت شما راهی برای درآمد زایی است ، شما باید این کار را با بیشترین دقت ، سرعت و یکپارچگی انجام دهید تا از اتلاف پول یا از دست دادن مشتری جلوگیری کنید.

هنگامی که در حال مهاجرت به وب سایت جدید خود هستید ، تمام هدف این است که از بهتر بودن نسخه قدیمی خود اطمینان حاصل کنید. ممکن است برای متناسب سازی بهتر نیاز های وب سایت، به CMS جدید یا هاستینگ جدید ارتقا دهید. برای اطمینان از این مورد ، در این مقاله به بررسی چهار نکته برای آسان تر شدن مهاجرت وب سایت پرداخته شده است. با ما همراه باشید!

 

نکاتی برای مهاجرت آسانتر وب سایت

سرور مجازی , خرید سرور , خرید سرور مجازی 

نوین هاست بازدید : 66 چهارشنبه 18 تیر 1399 نظرات (0)

سیستم عامل (OS) برنامه ای است که منابع سخت افزاری و نرم افزاری سرور شما را مدیریت می کند و خدماتی را که سایر برنامه های کاربردی نیاز دارند اجرا می کند. بدون آن، سرور شما قادر به انجام کار نخواهد بود. در این پست، ما به سیستم عامل لینوکس نگاه می کنیم و توضیح می دهیم که چرا یکی از بهترین انتخاب ها برای کسب و کارها است. با ما همراه باشید!

 

دلایلی که در کسب و کار باید لینوکس را انتخاب کنید

 

نوین هاست بازدید : 35 چهارشنبه 11 تیر 1399 نظرات (0)

قبل از انتقال اطلاعات به سرور اختصاصی ، خیلی مهم است که تصمیم خود را با دقت بگیرید. نه تنها نیازهای فعلی وب سایت خود را باید در نظر بگیرید بلکه سعی کنید نیازهای آینده را نیز پیش بینی کنید. با این کار می توانید میزان خرابی ، مشکلات شبکه یا سایر مشکلات سرور را که ممکن است در طول راه با آن روبرو شوید ، کاهش دهید. قبل از خرید سرور اختصاصی ، این شش سوال را از خود بپرسید تا مشخص شود که این گزینه انتخاب درستی برای شماست یا نه. با ما همراه باشید!

 

سوالاتی که قبل از خرید سرور اختصاصی باید بپرسید

 

سرور مجازیسرور مجازی ایران , سرور اختصاصی
نوین هاست بازدید : 30 یکشنبه 08 تیر 1399 نظرات (0)

مشاغل کوچک غالبا احساس می کنند در مقابل شرکت های بزرگ که پول ، قدرت و منابع بیشتری برای دستیابی به مشتریان بالقوه دارند ، رقابت می کنند. با این حال ، هاست ابری و اینترنت راهی عالی برای برابری در مبارزه با تجارت های بزرگ و حاضر شدن مشاغل کوچک در زمین مبارزه برای دستیابی به مشتریان است. در این مقاله به بررسی پنج دلیل مناسب بودن هاست ابری برای کسب و کارها و مشاغل کوچک می پردازیم. با ما همراه باشید!

 

چرا هاست ابری برای مشاغل کوچک مناسب است؟

 

نوین هاست بازدید : 26 پنجشنبه 05 تیر 1399 نظرات (0)

در حالی که مشاغل سعی می کنند با شرایط جدید مطابقت پیدا کنند، بسیاری از افراد به دنبال فناوری هایی هستند تا به آنها در پیشبرد اهداف و پیشرفت علمی در این عصر تحول دیجیتالی کمک کند. تحول دیجیتالی می تواند یک مزیت رقابتی به شرکت ها بدهد اما سرمایه گذاری عاقلانه به معنای پایدار بودن در نوآوری ها و به روز بودن با روندها و تحولات است. برای کمک به شما، در این مقاله برخی از روندهای اصلی تحول دیجیتالی که هیئت مدیره را هیجان زده می کند ذکر شده است.

 

8 روند اصلی در تحول دیجیتالی

 

نوین هاست بازدید : 30 دوشنبه 02 تیر 1399 نظرات (0)

آیا می خواهید ایده های خود را به یک وب سایت تبدیل کنید؟ در این راهنما ، ما توضیح می دهیم که وردپرس چیست ، چگونه می توان از آن در رابطه با میزبان استفاده کرد و چرا به یکی از بزرگترین سیستم های انتشار در جهان تبدیل شده است.

 

آیا وردپرس انتخاب مناسبی برای سایت شماست؟

هاست وردپرس , هاست ایران , سرور مجازی ایران

نوین هاست بازدید : 71 پنجشنبه 29 خرداد 1399 نظرات (0)

هنگام فروش آنلاین ، تجربه کاربر دقیقا به اندازه محصولاتی که در سایت نمایش داده می شود و قیمت هایی که تصویب می کنید مهم است. اگر می خواهید فروشگاه اینترنتی شما انتظارات کاربران را برآورده کند و با رقبای خود رقابت کنید ، ویژگی های خاصی را باید در نظر بگیرید که سایت فروشگاه شما داشته باشد. از این رو ویژگی هایی که خرید را سریع تر ، آسان تر ، ایمن تر و راحت تر می کند برای سایت های تجارت مدرن امروزی ضروری است. در این مقاله ما به بررسی آن ویژگی ها نگاه خواهیم کرد، با ما همراه باشید!

 

ویژگی های یک فروشگاه آنلاین موفق

 

نوین هاست بازدید : 28 دوشنبه 26 خرداد 1399 نظرات (1)

دنیای تکنولوژی و تجارت مدرن هر روز هوشمند تر و کارآمد تر می شود. هر روز دستگاه ها و فناوری هایی که زمانی مستقل بودند حالا به اینترنت متصل می شوند. از روبات گرفته تا وسایل آشپزخانه ، این دستگاه های هوشمند حاوی سنسورهایی هستند که به آنها امکان کنترل از راه دور و جمع آوری مقادیر زیادی از داده ها را می دهد. این دستگاه ها که تحت عنوان اینترنت اشیا (IoT) شناخته می شوند ، در حال تغییر تجارت مدرن هستند. در این مقاله ما به بررسی تغییرات تجارت مدرن توسط IoT نگاهی می اندازیم، با ما همراه باشید!

 

چگونه اینترنت اشیا در حال تغییر تجارت مدرن است

سرور مجازی , سرور ایران , سرور مجازی ایران

نوین هاست بازدید : 37 سه شنبه 20 خرداد 1399 نظرات (0)

با مشاهده انواع مختلف هاست سایت سردرگم شده اید؟ مطمئن نیستید که کدام یک از انواع هاستینگ برای شما مناسب است؟ هیچ مشکلی ندارد شما در این مورد تنها نیستید. برای کمک به شما در این پست ، انواع مختلف هاستینگ را مرور می کنیم و توضیح می دهیم که هر یک از آن ها مناسب چه کاری هستند. با ما همراه باشید!


انواع مختلف هاست سایت

هاست سایت , خرید هاست , هاست وردپرس

نوین هاست بازدید : 28 سه شنبه 13 خرداد 1399 نظرات (0)

وقتی نوبت به راه اندازی وبسایت می رسد ، شما نمی توانید رتبه خود را در حالی که رقبای شما تغییرات مهم را انجام می دهند، همچنان حفظ کنید. پیشرفت در هاستینگ و طراحی وب ، تغییر انتظارات مشتری و تغییر الگوریتم های موتور جستجو فقط برخی از چالش هایی است که وبمسترها برای بهینه سازی سایت های خود درنظر دارند. در این پست ، ویژگی های اساسی یک وبسایت در سال 2020 را بررسی خواهیم کرد، با ما همراه باشید!


4 ویژگی اساسی راه اندازی یک وبسایت

سرور مجازی , سرور مجازی ایران , سرور ایران

نوین هاست بازدید : 46 پنجشنبه 08 خرداد 1399 نظرات (1)

تماس با همه فروشندگان و توسعه دهندگان وب! آیا مرتباً برای مشتری ها وب سایت می سازید؟ آیا در هر سایتی که ایجاد می کنید ، یک چک لیست از ویژگی ها و کارایی های وبسایت خود دارید؟

این که آیا شما یک چک لیست در حال حاضر دارید که می خواهید آن را مرور کنید ، یا در ایجاد لیست جدید تازه کار را شروع کرده اید ، ما مجموعه ای از ملزومات وب سایت را در این پست جمع کرده ایم تا راهنمای خوبی برای شروع شما باشد. با ما همراه باشید!

 

8 کلید اصلی برای ساخت وب سایت که باید توجه کرد

سرور مجازی , خرید سرور , خرید سرور مجازی

نوین هاست بازدید : 44 چهارشنبه 07 خرداد 1399 نظرات (0)

به گفته تحلیلگر GlobalData ، بیش از 50 درصد از مصرف کنندگان در انگلیس در حال حاضر نیاز های خود را اینترنتی خرید می کنند ، پیش بینی می شود تا سال 2024 رشد 30 درصدی داشته باشد. در حالی که این یک خبر خوب برای مشاغل آنلاین است، همچنین با افزایش رقابت در بازار الکترونیکی با شرکت های بیشتری همراه است. برای موفقیت در چنین بازار رقابتی ، شرکت ها نیاز دارند راه های افزایش ترافیک وبسایت را بیابند. در این پست ، ما برخی از راه های اصلی برای دستیابی به فروش بیشتر را توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید!

 

7 راه برای افزایش ترافیک وبسایت

سرور ایران , سرور مجازی ایران , سرور مجازی

نوین هاست بازدید : 31 پنجشنبه 01 خرداد 1399 نظرات (0)

مشاغل از تجزیه و تحلیل داده های بزرگ برای انواع اهداف استفاده می کنند ، از کمک به بهبود فرآیندهای عملیاتی گرفته تا کشف بینش بازار. با این حال ، با تهدید روزافزون حملات سایبری ، بسیاری از افراد برای کمک به محافظت از سیستم های خود و رعایت مقررات ، به تجزیه و تحلیل می پردازند. در این پست ما در نگاهی دقیق خواهیم دید که تجزیه و تحلیل امنیتی چیست و چگونه می تواند به نفع مشاغل و کسب و کارها باشد.

 

چگونگی کمک تجزیه و تحلیل های امنیتی به کسب و کارها برای امنیت

سرور مجازی , خرید سرور , سرور ابری

نوین هاست بازدید : 33 شنبه 27 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

هرچه یک شرکت مشتری های خود را بیشتر درک کند ، قادر به ایجاد روابط بهتر ، ارتقا تجربه مشتری و ارائه بازاریابی دقیق و شخصی می باشد. امروزه ابزار انتخاب برای ارائه این بینش ها ، بستر داده مشتری Customer Data Platform است. در این پست ،  به مزایای استفاده از CDP و برای به دست آوردن بیشترین کارایی از آن و لزوم استفاده از رایانش ابری نگاهی خواهیم کرد. با ما همراه باشید!

 

رایانش ابری راه حلی برای مدیریت داده های مشتری

سرور مجازی , سرور مجازی ایران , هاست ابری 

نوین هاست بازدید : 45 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

در سرتاسر جهان ، کشور ها شهروندان را برای کاهش شیوع به ماندن در خانه ملزم کردند و بسیاری از مردم وقت آزاد بیشتری پیدا کردند. پیشنهاد ما به شما این است که در این اوقات آزاد پیش آمده در این اوضاع قرنطینه به بهبود عملکرد وبسایت خود بپردازید. در این پست با ما همراه باشید با 10 روش بهبود عملکرد وبسایت!


10 راه برای بهبود وبسایت در دوران قرنطینه

خرید هاست , خرید سرور , سرور ایران

نوین هاست بازدید : 43 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

Textile printing was known in Europe, via the Islamic world, from about the 12th century, and widely used. However, the European dyes tended to liquify, which restricted the use of printed patterns. Fairly large and ambitious designs were printed for decorative purposes such as wall-hangings and lectern-cloths, where this was less of a problem as they did not need washing. When paper became common, the technology was rapidly used on that for woodcut prints. Superior cloth was also imported from Islamic countries, but this was much more expensive.

Textile printing is the process of applying colour to fabric in definite patterns or designs. In properly printed fabrics the colour is bonded with the fibre, so as to resist washing and friction. Ghalamkari or textile is a type of hand-painted or block-printed cotton textile , produced in Indian states of Andhra Pradesh and Telangana. Only natural dyes are used in ghalamkar and it involves twenty three steps. Textile printing is related to dyeing but in dyeing properly the whole fabric is uniformly covered with one colour, whereas in printing one or more colours are applied to it in certain parts only, and in sharply defined patterns.

textile printing ghalamkar

نوین هاست بازدید : 38 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

اگرچه روش های زیادی در ایجاد و مدیریت یک تجارت آنلاین وجود دارد ، اما ابزارهای مفیدی در اطراف شما وجود دارد که به شما کمک می کنند کارها را سریعتر ، هوشمندانه تر و راحت تر انجام دهید. امروزه برنامه ها و سرویس هایی وجود دارد که بسیاری از آنها رایگان هستند و می توانند به شما کمک کنند همه کارها از ایجاد وب سایت های استاندارد حرفه ای گرفته تا فروشگاه های تجارت آنلاین و بهینه سازی آنها را انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که در بدترین نوع شرایط اضطراری آمادگی خوبی دارید و به کسب و کارتان آسیبی وارد نمی شود. در این پست ، ما به بررسی هفت مورد مفید خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید!


ابزارهای مدیریتی مفید برای تجارت آنلاین

سرور مجازی , خرید سرور , سرور مجازی ایران


نوین هاست بازدید : 35 شنبه 20 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

Termeh Or Quilted Textile is a type of Persian (Iranian) handwoven cloth, produced primarily in the Isfahan province. Now the Yazd Termeh is the most beautiful and famous in the world. Yazd is the center of the design, producing and marketing of Termeh.

 

Termeh Or Quilted Textile

Weaving termeh requires a good wool with long fibers. Termeh is woven by an expert with the assistance of a worker called a Goushvareh-kesh. Weaving termeh is a sensitive, careful, and time-consuming process; a good weaver can produce only 25 to 30 centimetres (10 to 12 in) in a day. The background colors used in termeh are jujube red, light red, green, orange and black. Termeh has been admired throughout history; Greek historians commented on the beauty of Persian weavings in the Achaemenian (532 B.C.), Ashkani (222 B.C.) and Sasanidae (226–641 A.D.) periods and the Chinese tourist Hoang Tesang admired termeh.

Termeh Samples1


نوین هاست بازدید : 41 شنبه 20 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

رایانش ابری برای مشاغل و کسب و کارها بسیار رایج و پر کاربرد شده است. از سال 2017 ، بیش از سه چهارم شرکت ها قبلا از آن استفاده می کردند و روزانه تعداد بیشتری از آنها خودشان را با آن وفق می دهند. اگر هنوز به کاربرد رایانش ابری فکر نکرده اید ، احتمالاً به این دلیل است که شما مطمئن نیستید که می توانید از آن استفاده کنید. برای اینکه ایده ای به شما ارائه دهیم و فکرتون رو در این زمینه باز تر کنیم ، در این پست شش راه برای استفاده صحیح از آنرا به شما توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید!

 

6 کاربرد متداول رایانش ابری

سرور ایران , خرید سرور , سرور مجازی ایران

نوین هاست بازدید : 30 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

روز به روز روندهای طراحی وب تغییر می کنند ، فن آوری های جدیدی توسعه می یابند ، موتورهای جستجو معیارهای رتبه بندی خود را اصلاح می کنند و مشتریان انتظارات روز افزون دارند. وب سایتی که از چند سال پیش وقتی آن را راه اندازی کرده اید و هنوز تغییری ایجاد نکردید ، اکنون می تواند وقت خوبی برای بروزرسانی باشد. در این پست ، ما برخی از نشانه هایی که در صورت مشاهده آنها باید وبسایت را بروز کنید بررسی می کنیم. با ما همراه باشید!

 

چه زمانی باید به فکر بروزرسانی وبسایت خود باشیم

سرور ایران , هاست ایران , هاست وردپرس

نوین هاست بازدید : 37 یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

اگر تا به حال با برنامه های ایمیل مانند Outlook یا Thunderbird را در تلفن هوشمند خود تنظیم کرده باشید، حتما در تنظیمات مجبور به انتخاب بین POP و IMAP هستید. در این مقاله ، نوین هاست نحوه کار POP و IMAP و تفاوت بین آنها را توضیح خواهد داد. این امر به شما امکان می دهد بهترین مورد را انتخاب کنید. با ما همراه باشید!

 

POP و IMAP | تعریف آنها و تفاوت هایشان

سرور مجازی , سرور مجازی ایران , هاست وردپرس

نوین هاست بازدید : 41 شنبه 13 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

محصولات اشنایدر

اشنایدر الکتریک Schneider Electric شرکت تجهیزات  الکتریکی فرانسوی است، که در زمینه تولید محصولات تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی، مهندسی برق، تجهیزات تولید، توزیع و انتقال انرژی الکتریکی فعالیت می‌کند. 

پی ال سی اشنایدر , plc اشنایدر , hmi اشنایدر , پی ال سی schneider

نوین هاست بازدید : 32 سه شنبه 09 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

مجازی سازی یکی از مهیج ترین فن آوری هایی است که امروزه توسط مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد. این امر دنیای فناوری اطلاعات را متحول کرده و دامنه مزایایی هم برای ارائه دهندگان خدمات و هم برای مشتریان آنها به ارمغان آورده است. در این پست به بررسی اینکه چگونه مجازی سازی می تواند به شرکت شما کمک کند می پردازیم، با ما همراه باشید!

روشهای مجازی سازی که میتوانند به کسب و کار شما کمک کنند

سرور مجازی , سرور اختصاصی , خرید سرور

نوین هاست بازدید : 44 سه شنبه 09 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

Khatamkari is one of the Persian arts of marquetry wherein the surface of wooden or metallic articles is decorated with pieces of wood, bone and metal cut in a variety of shapes and designs.

the Persian Marquetry – Khatamkari

Materials used in this craft can be gold, silver, brass, aluminum and twisted wire. Various types of inlaid articles and their quality are known by the size and geometrical designs. Smaller pieces result in a higher value of the artwork.

the Persian Marquetry - Khatamkari

Persian Marquetry


نوین هاست بازدید : 35 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

Metal engraving is a technique for printing illustrations based on metal or steel instead of copper. Engraving is the practice of incising a design onto a hard, usually flat surface by cutting grooves into it with a burin. The result may be a decorated object in itself, as when silver, gold, steel, or glass are engraved, or may provide an intaglio printing plate, of copper or another metal, for printing images on paper as prints or illustrations; these images are also called “engravings”. Engraving is one of the oldest and most important techniques in printmaking. It has been rarely used in artistic printmaking, although it was much used for reproductions in the 19th century.

Metal engraving - AQDAQ


نوین هاست بازدید : 172 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خدمات شبکه خصوصی مجازی، یا VPN ، به کاربر این امکان را می‌دهد تا یک مسیر جدید برای فعالیت های آنلاین خود ایجاد کند تا به اینترنت متصل شود. VPN به جای اتصال مستقیم به وب، ترافیک را از طریق یکی از سرورهای خودشان پیش از ارسال آن به منبع هدایت می‌کند. داده‌ها نیز در این فرآیند رمزگذاری می‌شوند. زمانی که یک کاربر نهایی به اینترنت وصل می‌شود، هویت خود، آدرس IP و آنچه که به صورت آنلاین به آن دسترسی دارند را پنهان می‌کنند. این قابلیت کاربرد زیادی برای افرادی دارد که در زمینه بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) کار می‌کنند.

 

چگونه VPNها می توانند تاثیر مثبت برروی SEO داشته باشند

سرور مجازی , سرور ایران , خرید سرور

نوین هاست بازدید : 39 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

در هفته گذشته به بیش از 200هزار وبسایت وردپرس اطلاع داده شد که به دلیل وجود یک اشکال در افزونه ای هکرها را قادر می سازد به سرعت وبسایت هایی که افزونه را نصب کردند مورد حمله قرار گیرند.

 

200هزار وبسایت وردپرس در معرض خطر حمله قرار دارند

هاست وردپرس , هاست , خرید هاست

نوین هاست بازدید : 29 جمعه 29 فروردین 1399 نظرات (0)

برای ایمن ماندن کامپیوترها علاوه بر نصب برنامه های آنتی ویروس و فایروال و ... لازم است که مقاومت سیستم را نیز در برابر انواع تهدید ها افزایش دهیم. آموزش شیوه های مقاوم سازی سیستم یکی از مراحل معمول  در معرفی یک سیستم جدید به حساب می آید.  دستورالعمل های مقاوم سازی که ترکیبی از تنظیمات مختلف و گزینه های انتخابی هستند ، در حقیقت فاصله ی بین یک سیستم عامل تازه نصب شده و حداقل امنیت قابل قبول از سوی موسسه ی مربوطه را پر می کنند.

 

نکات مهم در نوشتن کدهای مقاوم سازی سیستم

سرور مجازی , سرور مجازی ایران

نوین هاست بازدید : 35 شنبه 24 اسفند 1398 نظرات (0)

ابزار های CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری در حقیقت  به صاحبان کسب و کار کمک می کنند تا ارتباط  بهتر و پایدارتری با مشتریانشان داشته باشند. به همین دلیل است که امروزه بازار جهانی نرم افزارهای CRM بزرگترین بازار نرم افزاری در جهان است.

 

ابزار های CRM

سرور مجازی , سرور ایران , خرید سرور

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 546
  • بازدید سال : 3,762
  • بازدید کلی : 16,362